Yankee, Primark, F&F



Witam w kolejnej notce! Post z woskami Yankee Candle przypadł Wam do gustu, wiec dziś świeczkowi ulubieńcy. Nie ukrywajmy, każdy z nas lubi świeczki, czy to zapachowe czy nie. Świeczki wprowadzają przyjemną a i nawet romantyczną atmosferę. Palimy je przy kąpieli, spotkaniu z rodziną czy na kolacji i drugą połówką. Enjoy!

#1 WHITE TEA & PEONY / PRIMARK
Ta świeczka to jedna z moich ulubionych. Palę ją tylko w wyjątkowych chwilach, co tu ukrywać, oszczędzam ją. Mimo to, że kosztowała 1 € szkoda mi jej używać. Kupiłam ją w Primarku w Saarland. Bardzo intensywny odprężający zapach piwonii  z pewnością znajdzie swoich fanów.
Świeczka bardzo wydajna, mam ją ponad rok a został prawie cały słoiczek.



#2 YANKEE CANDLE GARDEN SWEET PEA
Jak zauważyliście jestem miłośniczką kwiatowych zapachów, kolejna pozycja również o zapachu piwonii. Yankee jest także bardzo wydajna, dostałam ją na Mikołajki, i zapalam ją bo kocham ten zapach. Gdy na zewnątrz jest -20 stopni, u mnie w pokoju panuje wiosna. Świeczki Yankee na prawdę warte są swojej ceny. Pachną bardzo intensywnie, zapach roznosi się po całym domu. Nie przypominają konsystencją normalnych świeczek czy wosków. 






#3 F&F HOME LILAC
Ostatnia propozycja to F&F home o zapachu bzu. Świeczka z Tesco za 2,50 na promocji okazała się bardzo dobrym pomysłem. Bez jest jednym z moich ulubionych kwiatów, i gdy zobaczyłam ją na półce nie mogłam się oprzeć. Zapach bardzo ładny naturalny a i świeczka wydajna daje 8/10! 





Podziel się:

0 komentarze