Yankee Candle


Cześć! Nastały zimne zimowe wieczory, większość z nas spędza je pod kocykiem z kubkiem gorącej rozgrzewającej herbaty. A dlaczego nie urozmaicić sobie tego? Oto dla Was przygotowałam post z moimi ulubionymi zapachami wosków Yankee Candle. Preferuję zapachy kwiatowe, dzięki którym mogę przenieść się w moje ulubione pory roku, czyli wiosnę i lato. 





Yankee Candle ma do zaproponowania nam ogromną, różnorodną gamę zapachów. Od świeżej bawełny do świątecznych mieszanek. Woski Yankee Candle są bardzo intensywne, nie wiele potrzeba by zaczęło pachnieć w całym pokoju. Woski to moje must have w domu, no i oczywiście kominek. Woski Yankee to nie tylko super uzupełnienie wieczoru, ale również dobry element wystroju.




Dla mnie zdecydowanie wygrywają dwa zapachy, nowość zimy 2016/17 'All is bright' i Verbena.

All is bright
Ten biały wosk to połączenie jak pisze producent "mieszanki skrzących nut cytrusowych utkanych na ciepłej piżmowej nucie.Nie trudno się z nimi nie zgodzić. Relaksujące aromaty uwalniają się wraz z topieniem wosku. Ten zapach jest moim odkryciem roku 2016.




Verbena
Ten słodki kwiatowy zapach znajdzie na pewno wielu zwolenników. Doskonały przy kąpieli albo relaksującym wypoczynku z książką i gorącą herbatą.  Wosk o zapachu kwitnących kwiatów, z nutą cytrusów i kremowej wanilii, rzeczywiście tak pachnie. 




Woski Yankee Candle to zdecydowanie najlepsze woski jakie do tej pory testowałam, a wszystko to zasługa naturalnych ekstraktów, które rzeczywiście są bardzo intensywne. Polecam każdemu miłośnikowi wszelakich świeczek zapachowych.  









Podziel się:

2 komentarze

  1. Od dłuższego czasu poszukiwałam urozmaicenia w moim domu, miejmy nadzieję że się nie zawiodę na woskach. Z niecierpliwością czekam na nowe posty o yankee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Agata!Tez na początku miałam mieszane uczucia, ale po pierwszym wosku miałama coraz większą ochotę na inne :D. Z pewnością się nie zawiedziesz! Posty będą, o woskach i mojej ulubionej świeczce Yankee, Pozdrawiam

      Usuń