Makijażowi ulubieńcy miesiąca




Witajcie w kolejnej notce. :D Dzisiaj będzie o moich typach lipca :D Mój makijaż nie jest skąplikowany, nie mam potrzeby nakładania wielkiej ilości ponieważ lubie naturalny makijaż. Podkład, kolektor, puder, tusz do rzęs i cienie :D 

1.  Kolektor Camuflage od Catrice Cosmetics. Bardzo dobrze zakrywa czerwone krostki, strupki i przebarwienia po trądziku. Odcien no. 02 jest idealny do mojego odcienia karnacji. Wystarczy lekko przypudrować. Często idąc do szkoly nie chce mi się malować wiec nakładam tylko sam kolektor i maluje rzęsy :D                                  






 2.Mascara Avon Luxe. Mam naturalnie długie rzęsy i po pomalowaniu są naturalnie pogrubione, jeszcze dłuższe i efektem przypominają zabieg 1:1. 









 3. Podkład Affinimat od Maybelline. Idealny na lato, lekki można powiedzieć wodnisty. Matuje, twarz się nie świeci. Bardzo wydajny. Nie pozostawia efektu "maski". Polecam wybierać ton jaśniejszy od wybieranego na nadgarstku. Najlepiej testować na szyi, wtedy kolor będzie najbardziej zbliżony do naturalnego koloru skóry.




4. Cienie do oczu od Revolution. Bardzo fajna matowa, pełna wyboru paletka. Dobry pigment sprawia,że nie trzeba nakładać dużej ilości cieni. 









Znacie, używacie? Piszcie w komentarzach.

Do następnego!





Podziel się:

0 komentarze